nedeľa 20. marca 2016

Love is so beautiful

Čo si myslíš o láske?



Všetci vnímame lásku iným spôsobom a tak ju dokážeme aj darovať. Či už nejakej osobe alebo ku konkrétnej veci. Ale mňa najmä zaujíma otázka.

Kam sa teraz podela láska?

Je tu medzi nami, taká, aká bola zrodená. Krásna, nevídaná, nevinná a tak motajúca hlavu.

Lenže terajšia chladnosť ľudí, ich prístup ku vzťahom je hrozný. Naozaj neviem akým iným slovom by som to opísala, ale skrátka v terajšej dobe si všetci pokladajú otázku či existuje ešte niekto, kto im dokáže lásku opätovať tak, ako si myslia, že im ju budú opätovať oni.
Problém je v tom, že teraz je všetko ľahko dostupné, ľudia začali byť nároční a je tu ešte jedna vec a tou je dostatok sexu.
Všetci hľadáme dokonalého partnera, ale pritom dokonalý partner má chyby, ktoré my na ňom potrebujeme.
Keby bolo všetko bez chýb, aké by to bolo? Jedným slovom, nudné.
Musíme mať predsa niečím spestrený život.
Tak prestaňme pozerať na dokonalosť, ale konečne pozerajme na naše pocity a čo hovorí srdce a nie oči. Musíme sa donútiť robiť konečne niečo rozumne a nie len tak. Musíme konečne znovu otvoriť mysle a znovuzrodiť všetko okolo nás.

Bojíme sa milovať zo skúseností predchádzajúcich vzťahov. Bojíme sa dať do vzťahu dôveru, pretože bola zradená. Bojíme sa ísť do vzťahu srdcom, pretože nechceme byť sklamaný a naivný tak ako predtým.
Veľa ľudí sa bojí vzťahu, hlavne kvôli dôvere, ale prečo? Odpoveď je jednoduchá. Podvádzanie.
Terajšia doba (sociálne siete) to je skrátka peklo. Či už len pre okolitý svet alebo pre "zamilovaný" pár.
Kto sa teraz nebojí či si jeho polovička s niekym nevypisuje na Facebooku, Badoo, Pokeci alebo na Twitter?
Musíme sa naučiť znovu veriť, pretože každý jeden muž je niečim krásnym výnimočný. Ale to nájde len jeho výnimočná žena.

Všetko je tak strašne jednoduché na prvý pohľad, ale pritom tak komplikované.

Láska je prekrásna. Ten pocit sa nikdy nebude dať opísať, musíte to sami precítiť. Cítite sa tak neuveriteľne šťastným a voľným človekom.... Je to tak nádherný a neopísateľný pocit, ktorý každý jeden zažije.

Už je to rok čo som od rozchodu, takmer dvojročného vzťahu. A áno, rozišli sme sa kvôli tomu, že ma podvádzal za mojim chrbtom.  Ale teraz už  som pripravená znovu sa zamilovať. Som pripravená znovu veriť. Som pripravená mu opätovať to, čo bude ten chlap dávať mne, to čo mňa bude napĺňať.
Som pripravená znovu na tú krásnu lásku, po ktorej som začala znovu túžiť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára